Wednesday, April 24, 2013

This just in..." Lovable´s Årshoroskop 2014 "

...skriver intro till nya Amazon boken. En how-to bok, under pen name även denna gång. Bästa vännen korrekturläser engelskan och förhoppningsvis lägger jag upp den live senare ikväll.

Omslaget blev smashing. Speaking of covers, jag brister nästan av lust att visa er omslaget till min krimnovell. Jag fick den slutliga versionen sent igår och det blev precis som jag hade hoppats. Bara att invänta korrektur från USA innan det projektet kan sjösättas.

När de här två projekten är publicerade är det dags att börja med något som jag tror att ni kommer att gilla; en svensk astrologibok för året som kommer. Lovable´s Årshoroskop 2014. Planerad release i september/oktober 2013. Det ni.

3 comments:

  1. Längtar redan efter din horoskopbok! Blir smashing! kram och vad duktig du är! Hur hinner du...?

    ReplyDelete
  2. Hanna- Vad kul att du gillar! Din positiva energi gör mig alltid så glad och peppad!
    Caroline- Jättekul att du tycker årshoroskop 2014 låter som en rolig idé! Hinner inte alls egentligen... :-) Men skoj projekt gör att man orkar köra både morgon- och nattpass vid datorn!
    Kram till er båda!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...