Monday, May 20, 2013

Marie Forleo & Gabrielle Bernstein= MANIFESTING your (book-)dreams


 Gabrielle Bernsteins böcker dras jag åt hela tiden. Bara namnet på hennes senaste bok: "May Cause Miracles", gör att jag vill kasta mig över boken omgående. 
Kolla in Marie Forleo´s inspirerande intervju med Gabrielle Bernstein på Marie TV där Gabrielle bland annat avslöjar att hon talade om för sig själv och sin omgivning att hon var författare- tre år innan hon blev antagen av förlag. That´s the spirit!


2 comments:

  1. Älskar båda! Bernsteins böcker är fantastiska! Tycker inte du också det? Kram Caroline

    ReplyDelete
  2. Jag har ju ännu inte läst dom men jag är pretty sure att jag skulle ÄLSKA dem också. Saknar sådana här böcker så enormt i Sverige... Kramar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...