Friday, July 12, 2013

Skriver mig till Italien




Det är tre projekt som jag växlar mellan: trilogin del ett, Årshoroskop 2014 och en bok om att tjäna pengar på nätet via e-böcker. Det är quite possible att jag håller på att skriva ihjäl mig. Alla har semester. Vecka 29 a k a Stockholmsveckan ska snart börja här på Gotland men jag sitter fast framför datorn hela dagarna. 
När jag ledsnar och maken säger att jag börjar bli grinig (av allmän mental överhettning) släpper jag och tar långa promenader med hundar och man längs med de Gotländska stränderna. Gotland är verkligen en perfekt plats att skriva på- jag får oerhört mycket gjort. Ändå kan jag inte låta bli att längta till Sicilien och lite ledighet som väntar under hösten. Mitt målsnöre- vackra Italien.

2 comments:

  1. Skönt att läsa att fler än jag längtar till Sicilien! Ska bli så härligt att få ha er med därborta.
    Njut av Gotland och stränderna tillsammans med maken och hundarna.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...