Thursday, November 1, 2012

Bubblizz

Jag följer en strikt diet bestående av gröna smoothies och Bubblizz. (Något Halloween-erbjudande på macken som maken inte kunde motstå; 1 1/2 kg av dessa godingar. Behöver jag säga att den frätande känslan kring tänderna har varit konstant sedan lunchtid?)


Jag läser om alla klipp som bara väntar på att göras på Stadsauktion. Jag är helt fast.


Samtidigt på tomten så gräver en stor grävmaskin nytt dike. Det kommer bli väldigt fint, för att inte tala om så mycket mindre blött när allt vatten har någonstans att rinna.


Nu tog Bubblizz-omgången slut och den goda karaktären, som för länge sedan avvikit åt andra håll, kommer inte att hindra mig från att hämta ännu en näve av de där godisbitarna...

Och, ikväll är det Revenge. Löjligt nöjd över det, faktiskt.

Happy Thursday queridas!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...