Thursday, March 21, 2013

Det börjar ge resultet- efter bara en vecka!

Som jag skrev om här köpte jag i förra veckan programmet med subliminala meddelanden som dyker upp på min dataskärm (helt omärkbart) under hela dagen när jag arbetar där. Jag har programmerat den att kasta in mina affirmationer var tredje sekund. Det blir galet många affirmationer som tränger ned i mitt omedvetna. Läste någonstans att det blir runt 70 000 gånger som mina affirmationer visas för mig.

Idag började jag märka resultat. Jag känner mig löjligt nöjd. Så där jag-ler-för-mig-själv-nöjd. Anledningen? En av affirmationerna är "Jag älskar mitt liv". Cirka en vecka för att börja se resultat på det mentala planet alltså. Det ska bli så spännande att se hur det ska gå med affirmationerna om att ge ut böcker...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...