Wednesday, March 13, 2013

Subliminala meddelanden- idag ska jag programmera om mig för att sälja böcker!

Jag har använt hypnos med subliminala meddelanden sedan några år tillbaka. Det går till så att man lyssnar på ljudvågor, fågelsång eller något annat trevligt, samtidigt som meddelanden, som inte uppfattas av mig direkt, når mitt undermedvetna.

Det tog ungefär en månad, sedan började jag notera en enorm skillnad. Och då menar jag ENORM skillnad när det gäller att springa. Jag sprang snabbare, längre och verkade ha drabbats av en slags vinnarinstinkt. Det hela var mycket otypiskt för mig. När jag tittade på de band jag lyssnat på (Jag köpte flera sorter och jag valde att använda ett s k silent track så att jag kunde ha det på under arbetstid- utan att jag eller medarbetare märkte det) var det just "att nå framgång". Jag behöver kanske inte nämna att jag plötsligt vann på lotto varje lördag, småsummor, men ändå. Från noll till alltid något, det började också i samband med lyssnandet på banden.

Idag ska jag beställa en sak som jag nu trillat över på nätet ett antal gånger. Framgångsrika affärsmän och idrottare säger att det här är grejen som varit nyckeln till framgång. Genom ett software skriver man själv sina affirmationer och de poppar sedan upp på dataskärmen, utan att man märker det, upp till 70 000 gånger per dag!Det går inte att mäte med antalet affirmationer jag fick via banden.

Jag ska alltså matas med affirmationer angående framgång med mina böcker, pengar och hälsa i en nästan absurd mängd from idag. Jag tror redan på affirmationer, positivt tänkande och The Secret. Gör ni det också och vill få en extra kick, missa då inte det här.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...