Tuesday, July 10, 2012

Idag dammar jag av mitt deckarmanus och kikar på Marias framgångar

Jepp. Så får det bli.
Jag är starkt inspirerad av Maria Edgren som skriver bloggen Edgrenskan. Maria bokstavligen spottar ur sig bokmanus och har hittills gett ut två barnböcker i år. Maria verkar ruskigt snabb och är en sann inspiration för den med många idéer. Hon har manus av alla de sorter på turné hos förlag och många verkar antas!(Dessutom bor hon i vackra Sörmland, precis som undertecknad.) Kika in hos Maria för en skrivar-energi-injektion vet jag!

1 comment:

  1. Tusen tack för fina ord!!!
    Jag hoppas att jag alltid kan inspirera någon till ett härligt och kreativt skrivande.
    Bästa tipset idag, låt någon annan få ta del av dina skrivna ord eller varför inte skriva ett manus tillsammans med någon annan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...