Thursday, August 30, 2012

När Simona Ahrnstedt håller hov

Håller hov... Jo, det tycker jag att man kalla det. För en diger samling av beundrare och vänner fanns vid Simonas sida ikväll. Jag, som inte träffat Simona tidigare, kände mig så glad över att ha få delat denna kväll med henne och på köpet fått träffa så många ur den bloggande världen som hittills bara varit namn och psuedonymer på dataskärmen.

Nu sitter jag hemma i de sörmländska skogarna och äter polkagrisar med smaken häxvrål. Fantastiskt annorlunda.

Tyvärr skriker datorn error när jag försöker ladda upp bilder. Jag får återkomma om det imorgon. Ni finner bilderna här!

Buenas noches, queridas!

3 comments:

  1. Well said och det var verkligen roligt att få träffa dig "på riktigt".

    ReplyDelete
  2. Det var jättekul att träffa dig, finns så mycket att prata om :) Hoppas det blir snart igen!

    ReplyDelete
  3. Ja! Vilken rolig stund vi fick tillsammans! Detta måste följas upp, eller hur! Fram tills dess kämpar vi på med skrivande så att vi också kan visa upp tre nya bestsellers (och en baby) nästa år! ;-) Kramar till er denna regniga fredag... Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...