Thursday, February 21, 2013

Har ni också märkt det?

Ja, att det har börjat trassla redan? Merkurius färd bakåt har redan fått effekt, trots att det är några dagar kvar tills det sker fullt ut, den 23 februari. Den här veckan har följande hänt som är så klassiskt för när Merkurius backar:

- Tre möten har blivit inställda på jobbet
- Privata ärenden blir helt stillastående tills just efter den 17 mars (då Merkurius också går framåt igen.
-Folk ska "tänka" på både det ena och det andra innan de kan meddela beslut. Normalt sett brukar de också "glömma bort" att de ska tänka. Jag vet, toppen... Först efter den 17 mars kommer svaren att komma.

Återigen, Merkurius backar alltså under perioden 23 februari- 17 mars, odla tålamodet och arbeta med att finputsa pågående projekt eller manus. När Merkurius sedan går framåt är man då redo att lägga i högsta växeln igen!

1 comment:

  1. Jag vet inte om jag gillar det här backandet på planeterna, har missat 1 möte och tagit fel på tiden på ett andra den här veckan.
    Har haft svåra sömnproblem för jag skulle vara i kyrkan tidigt i förmiddags, men det gick bra... var ute i föööör god tid.
    Min kollega vill nog spärra in mig snart, , men det är ju skönt att ha något att skylla på. ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...