Tuesday, February 5, 2013

Harry Potter: Page to Screen (och ett stort TACK!)

Jag är så glad för alla ni snälla bloggvänner som peppar när det känns svårt. Som skyddsänglar träder ni fram för att se till att jag inte faller när benen känns som gelé.

Tack till er alla!

När jag började skriva använde jag Harry Potter som en enorm inspirationskälla. Tänk att få skapa något som öppnar nya världar för andra. Vilken dröm!
Jag betedde mig som ett tio-årigt barn när maken och jag åkte till Warner Brothers Studios utanför London och såg inspelningsstudion på riktigt. *Viftade med stavar, vägrade ta av mig mina stickade Hogwarts-vantar och ställde mig i kö med de andra tio-åringarna för att bli fotograferad i Ron´s blå Ford Anglia*

En seg dag som denna är jag oerhört frestad av det senaste erbjudandet på Amazon. Ett sådant där collector-items-erbjudande. Ni finner länken till höger.  




 

"For the Ultimate Harry Potter Fan
This limited edition featuring never-before-published art and photographs, comes with its own cloth-covered shelf (as if from a shop in Diagon Alley), and includes a gilded portfolio of five frame-able prints, a replica of The Monster Book of Monsters, and eight gorgeous books chronicling the making of the Harry Potter films, from creatures and costumes to casting and set locations."


Sist köpte jag en ihålig läderbok med handmålade teckningar av JK Rowling, Tales of Beedle the Bard och massa annat skoj. Det var någon special edition och även det ett samlarobjekt. Vad tror ni, kommer maken tycka att det är okej om jag nu bara måste klicka hem även det här? Man får ju trots allt en egen monsterbok!

1 comment:

  1. Åh, min dotter skulle fullkomligt älska det! Fast priset är tyvärr lite väl högt. Synd! Kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...