Friday, March 23, 2012

Dagsformen by Lovable- Enkät

(feel fre to copy)

Idag
...är dagsformen: Glad, pigg och möjligen på bättringsvägen från förkylning som varat i exakt tre veckor
...undrar jag över: Om förlaget har läst mitt manus. Ska ringa dem i nästa vecka då alla är tillbaka från barnboksmässan i Italien.
...är jag lockad av: Fortsatt ältande kring self-publishing. Mer lockas än någonsin.
...är jag imponerad av: Jessica Hardiman som själv packat resväskan till Bologna för att leta agent till sin barnbok. Så coolt! Über-coolt till och med!
...äter jag: Lunch i solskenet i trädgården (varma kläder på dock- man är ju en snorig typ fortfarande...) Middag med maken. *Kärlek*
...läser jag: Senaste "Elle" som har massor av spännande att bjuda på. Bland annat ett författarreportage om en jurist som även blev författare. (Har världen för många jurister som vill skriva?)
...ser jag på: Ett avsnitt av "Revenge" som jag missat. Behöver något lättsamt då jag fortfarande förfäras över "Uppdrag Gransknings" reportage om klädkedjan "Zara´s" personalpolitik som gick i veckan.
...väntar jag på: Paket med tygprover till ett klädprojekt.

Happy Friday to all of you queridas!

2 comments:

  1. Låter som en fin dagsform! Önskar dig en härlig helg!

    Kram
    Joanna

    ReplyDelete
  2. Tack detsamma kära Joanna! :-) Kramar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...