Tuesday, March 27, 2012

När förläggaren inte svarar och BIRCH Coffeeshop, New York

"Personen du söker är inte anträffbar".
Försökte få kontakt med förläggaren but it´s a no-no. Får vänta några timmar till innan jag kan försöka igen.
Lugnar mig med kaffe och tankar på vad jag egentligen ska säga.
-Jo, hej, det är vääääldigt angeläget just nu. VAD HÄNDER?
eller, kanske en lite trevligare ton,
-Hej, skickade mitt manus till dig för ett tag sedan (notera hur jag förminskar 6 månader till ingenting, zip, nada...)och undrar om du har haft möjlighet att läsa ännu?

Förutom mina excellenta förberedelser inför förläggarsamtalet, sitter jag mest och saknar min gigantiska Blueberry Muffin som jag alltid åt till latten på Birch Coffeeshop i New York. Smaskigt värre!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...