Friday, March 23, 2012

Första grillkvällen

Nu är våren här på riktigt! Det innebär för vår del två saker; korka upp roséflaskan och grilla!
Så här gott blev det till middag ikväll. Kan knappast bli en skönare avslutning på veckan som redan känns väldigt positiv med massor av roligt som ligger och gror inför framtiden.

Imorgon åker jag hem till Östermalm. Ska titta in på Ralph Laurens nya butik på Biblioteksgatan samt även passa på att se Burberrys butik på samma gata. Därefter blir det lite lunch med Mamma, kanske ett besök på Svensk Tenn för eftermiddagste och absolut en stor kanelbulle på Mocco! (Nu låter det som jag ska äta hela dagen...)





4 comments:

  1. Ser ljuvligt ut ! Mums. Ja, våren har verkligen anlänt till stan. Superbt !
    Hoppas du får en riktigt skön helg !
    Kram

    ReplyDelete
  2. Härligt med grillat kött och rosé! Välkommen våren och sommaren :D Så underbart att vi har dessa månader framför oss!
    Ska läsa igenom dina reseinlägg så snart jag har tid, men såg att du var i NY, ska dit i september, några tips på något vi absolut inte får missa? Ha en bra helg! Kram

    ReplyDelete
  3. Det ser så härligt ut. Vi hoppas kunna grilla i morgon.
    Ha en riktigt skön helg! Kram!

    ReplyDelete
  4. -Tack Sandra! Hoppas du också får en härlig helg. Ser som vanligt fram emot dina bilder från hemkvarteren! ;-)
    Mikaela- Oj, svår fråga med NY. Beror lite på vad ni är intresserade av? En sak som jag gärna hade gjort var brunch på The Boat House. Den skulle inte jag missa om jag åkte tillbaka. Annars gick och gick vi genom hela stan för att få en känsla för de olika stadsdelarna, landade på en liten mysig bar vid namn Cibar och hörde talas om något som heter Standard med en bar högt uppe i någon skyskrapa med utsikt över solnedgången. Värt att kolla inför er resa! Kolla in Josephine Genetays blogg på Amelia, hon kan stan utan och innan och har just varit där så den senaste månaden finns massor av bra inlägg om vad man absolut ska göra when in New York!
    Anneli- Ja, grilla är verkligen helt underbart gott! Hoppas det lättar upp lite idag (hos mig är det molnigt än så länge...)
    Kram till er alla!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...