Tuesday, September 10, 2013

Aldora- varje cool fashion-chics älsklingsaffär för smycken och accessoarer

Jag ska på Rockabilly event på lördag kväll. Efter att ha sett massor av snygga retro-inspirerade tjejer med coola accessoarer på sommarens bilträffar är jag väldigt sugen på att krydda mina cowboy boots, jeans och rutiga skjorta med något kul. Jag letade efter smycken online och fann fina nätbutiken Aldora.

Idag kollar jag in den här sjalen med amerikanska flaggan motiv:

 

Och den här döskalle sjalen:



Och det här cool armbandet med Happy Mantras:


Finns i gult också:

Och rosa :

 

Did I tempt you enough?
Det är inte lätt att hitta häftiga smycken online men Aldora har verkligen mycket att erbjuda. Kolla in själva!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...