Wednesday, September 25, 2013

Avslutade just intervju med Metro Göteborg och ska snart pressfotograferas

Det händer massor av saker och så idag, pang, fick jag reda på att jag skulle bli intervjuad av Metro Göteborg. Det är bokmässetider och att jag publicerar böcker på Amazon är intressant då de tydligen ska uppmärksamma egenutgivning i tidningen i samband med bokmässans start imorgon.

Just nu torkar jag håret och väntar på att en fotograf ska höra av sig från Stockholmsredaktionen.

Artikeln publiceras imorgon på fredag. Håll ögonen öppna och skicka gärna bild. En annan kommer ju tyvärr inte att åka ner till Göteborg. Anledningen till att min resa inte blir av har att göra med ett avtal jag just skrivit på och att jag återigen ska fotograferas under helgen. Bara roligt alltså. :-)

 Och smått overkligt.

2 comments:

  1. Vad kulkulkul! Vi läser alltid Metro till morgonkaffet på jobbet. Då ska jag peka på dig och säga att jag är bästis och bundis med dig. Typ. :)

    ReplyDelete
  2. Ha, ha! Ja, säg att vi är megabästisar! Bytt nummer and all... :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...