Thursday, September 5, 2013

Ulrika Nybäck i dagens Metro!



På tåget hem från Arlanda läste jag Metro. Jag drogs till tidningen och snappade åt mig ett ex på T-centralen. Och jag är så glad att jag lyssnade på min känsla. På sidan 20 fann jag en artikel om samma kvinna som jag delat flyg med hem från Kroatien några timmar tidigare: Ulrika Nybäck. Två frukostar sammanträffades vi vid frukostbuffén i Kroatien. Två gånger konstaterade vi att idag måste vi träffas och byta några ord. Två gånger misslyckades vi med att hinna få en pratstund i solen. Till sist fick vi ett tillfälle att talas vid när Ulrika tappert stod emot flygvärdinnorna som ständigt passerade bakom henne i gången på flygplanet. Samtidigt som flygvärdinnorna kastade mindre nöjda blickar på oss, utbytte vi telefonnummer och lite idéer. Vrålkul!

Ulrika är föreläsare, inspiratör och skribent. En qool qvinna som genom sina skrivuppdrag plockat ut godbitarna ur olika livsstilstips för att finna en balans i livet. Det handlar om kost, målbilder och att take action. Snart kommer Ulrika hålla sin första utbildning och den tänker jag inte missa. Läs mer på Ulrika Nybäcks hemsida så kanske ni också smittas av hennes energi och möter mig på hennes utbildning.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...