Monday, July 8, 2013

Årshoroskop 2014... coming soon

Processen är igång. För att göra det båda roligare och lättare har jag valt att ta ett tecken i taget. Varje tecken blir alltså en separat bok. En del vill bara läsa för sitt eget tecken varför det verkade vettig. (Men lugn, det blir en stor bok med alla tecken också.)  

Först ut är Lejonet 2014. Omslaget kan trilla ned i mailboxen vilken dag som helst och 15 sidor av information om Lejonets life, love and career ruvar på min dator. Jag har lite finputsning kvar men sen lägger jag ut den på Amazon. Och, yes, my dearests, det blir horoskop på engelska.

Publiceringsdatum: cirkus slutet av juli 2013. 

Nu finns årshoroskop för Lejonet 2014 ute på Amazon!Bara att klicka på bilden för direktlänk.

2 comments:

  1. Jag är faktiskt lika exalterad som du! :-) Ödmjukt... Omslaget har kommit och nu är det bara finputsning av manus kvar. Kram Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...