Tuesday, July 30, 2013

I.N.F.E.R.N.O

 

Det pågår någon slags storm utanför mitt fönster. På mitt skrivbord också, skulle jag kunna säga.
Det är blandade anteckningar om ändringar i del två i trilogimanus, astrologiska datum och så är det Dan Browns Inferno som ligger som en krona på verket. Jag köpte boken igår och formligen gick och läste den på T-centralen. Som tur var är det ingen rusningstid att tala om nu under sommaren, annars hade jag nog gjort en och annan stressad tågresenär röd av ilska. Så skönt att läsa något spännande när man åker tråkig pendel. Än så länge är boken mycket lovande. Till skillnad från föregångarna där jag förlorade intresset en tredjedel in. 

Ikväll, när det smattrar mot rutorn och träden viker sig sidledes i blåsten, blir det en stor kopp te och Inferno för hela slanten. Och med gott samvete, dessutom. Skyttens årshoroskop 2014 publiceras i detta nu på Amazon efter två veckors slit. Jag återkommer när den finns live och tillgänglig för gratis nedladdning.

God Afton!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...