Monday, November 14, 2011

Big decision


I was out walking with the dogs when I suddenly made up my mind about something that I have been thinking about for a long time; starting my own business. Long walk, big decision. But a good one. I will be writing articles and designing my own evening- and wedding dresses. As soon as I get all the paperwork in order I will order my first dresses. My first article, the one about Nostradamus, was sent off last Friday. I am feeling so relieved about this decision. Yes!

PS Lovely picture from lovable brand Spanish Vilagallo Adoro sus prendas!

Säg det man inte kan reda ut under en lång, lång hundpromenad. Medan de två damerna springer fram över stock och sten och jag undviker att stå öga mot öga med några av traktens vildsvin så bestämde jag mig för att göra något jag länge, länge haft i tankarna; jag älskar aftonklänningar men har alltid lika svårt att hitta dem, jag börjar tillverka mina egna! Eftersom skrivande är min huvudsakliga passion startar jag eget för att inrikta mig på skrivandet som inkomstkälla men brud- och festklänningar blir alltså en del av detta starta-eget-koncept också! Det känns så härligt och jag är på toppenhumör över detta beslut!

PS Urvackert foto från spanska märket Vilagallo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...