Friday, June 29, 2012

The Astrotwins- the astrological go-to girls

Jag läser Astrologyzone mer eller mindre religiöst varje månad. Det roar mig att jämföra födelsehoroskop och se hur de, olikt andra spådomar, faktiskt har tidsramar som man kan följa (och kanske pricka in.) Susan Millers forecasts är fantastiska; lättlästa, humoristiska och detaljerade. Men ni vet hur det är; mycket vill ha mer.

Så igår hittade jag de berömda AstroTwins som driver sidan Astrostyle och jag måste säga att för första gången sedan jag hittade till Susan Millers sida, är den nu hotad att puttas ned från plats nummer ett på min topplista över astrologisidor. AstroTwins skriver detaljerat på ett sätt som tilltalar mig som läst en hel del astrologi. Jag har ingen aning om när de lägger upp månadshoroskopet för Juli 2012, men jag kommer absolut att kika in där varje dag.

Gillar ni också stjärnor och planeter och tror på att det finns vissa tidpunkter som lämpar sig bättre än andra för att agera inom arbete, kärlek eller publishing? Kolla då in hos The Twins.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...