Sunday, June 3, 2012

Fråga: Hur många läsare har Lovable?

När jag började blogga förra året installerade jag Googles Analytics. Det kändes som en kul sak att kunna se om det fanns något intresse för det jag skrev. Till en början kikade jag varje vecka vad som hade hänt. Sedan mars har jag inte varit där och snokat bland siffrorna. Jag blev glatt överraskad när jag såg att ni är så många som läser, följer och peppar mig i min jakt på den perfekta brudklänningen och ett förlag till min fantasy-trilogi.

Maj månads unika besökare: 639 stycken

Känns enormt! Ett varmt tack för förtroendet!

xo Helena

6 comments:

  1. Som du säkert har sett på ditt trafic feed tittar jag in lite då och då, även fast jag inte alltid kommenterar. Vad menas med unika besökare? Är det samma sak som antalet besökare rent allmänt eller något mer specificerat? Tack för pepp på min blogg :)/Kati

    ReplyDelete
  2. Hej Kati- jättekul att ha återkommande bloggbesökare sedan starten. Jag följer dig runt i bloggvärlden, du är en jäkel på att förnya bloggar! Unika besökare betyder att en persons ip-adress räknas som en besökare. Kommer någon tillbaka för att läsa räknas inte den besökaren igen. Så har jag förstått det. Kramar! Helena

    ReplyDelete
  3. Haha, skönt att vara en jäkel på åtminstone NÅGONTING! (Nu har jag hittat en som känns rätt iaf.)
    Ahaa. Google analytics, säger du? Måste kolla vad det är. :P (Bara för att jag är en nyfiken jäkel.)

    ReplyDelete
  4. Känns som om jag har så lite tid att titta förbi nu för tiden men det är väldigt väldigt trevligt när jag hinner :D Finaste Lovable!

    ReplyDelete
  5. Tack söta Anneli och Lingonhjärta! Tillsammans med Kati utgör ni tre mina allra första bloggdejtare och ni vet hur det är, man glömmer aldrig sin(a) första kärlek(ar). ;-) Kramar och trevlig nationaldag till er alla!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...