Wednesday, June 20, 2012

Hey Mr Postman

En utmärkt postleverans lämnades vid grinden idag. Ett stycke Skriva och ett paket från Venice Beach, CA. Goda vänner skickade Coachella-shirts, chokladask, vackert kort och ett indianfjäderörhänge till mig. Det sista ska tydligen vara so hot in CA right now.

För att ytterligare förhärliga postleveransen fick även maken senaste numret av Gasoline Magazine.

Efter många timmar av strykande och grusgångsrensande samt skrubbande på uteplatsen inför midsommar, ska jag nu ta en lång dusch. Sen blir det till att krypa ner med tidningen Skriva. Det handlar bl a om hur man tjänar pengar på sig blogg...


3 comments:

  1. Vad härligt att få något så trevligt med posten :)
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Men hallå, du missade det mest väsentliga! Jag är ju med i Skriva ju. :)

    ReplyDelete
  3. Fröken Lans- Så himla glad jag blev när jag såg artikeln! Företagssamma kvinnor där! Jag håller er under uppsikt, just so you know... :-) Kramar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...