Thursday, June 28, 2012

En önskan till universum om The Secret-Magin av Rhonda Byrne

Jag gillar The Secret av Rhonda Byrne, det vet ni ju. Under årens lopp har jag framgångsrikt dragit till mig exakt de pengasummor jag önskat (mest för att jag tänkte att detta kan inte stämma ) och annat skoj.

The Secret säger ju att man ska berätta för världen vad man vill ha, släppa det och sen tro på att det är på väg till en. Jag tänkte därför släppa en av mina önskningar här och nu:

Jag vill ha Rhonda Byrne´s senaste bok The Secret-Magin! 



Eftersom jag är på en konsumtionsdiet kan denna inte inhandlas utan jag tänkte använda mig av Magin för att dra den till mig. (Om någon nu råkar ha fått denna bok och inte vill ha den, eller rent av råkar sitta på två stycken, finns det alltså en här som skulle bli väldigt glad för en sådan bok! ;-) )

3 comments:

  1. Vilken spännande bok! Den hr jag faktiskt aldrig hört talas om, men blir väldigt nyfiken!

    Kanske var det någon mening att jag skulle se den just nu, när vi snart ska släppa en ny bok och gärna vill att den ska bli en succé...?

    Man kan ju hoppas!

    Kram!

    ReplyDelete
  2. Två minuter senare har jag minsann redan beställt boken. Det fanns ju några att välja på, men jag tog den första, The secret.

    Så spännande! Det måste ju varit någon mening med att du skrev hos mig just när du lagt upp detta blogginlägg själv...? Ett sådant tecken kan man inte bara låta passera! :)

    Kram!

    ReplyDelete
  3. Joanna! Du har aldrig hört talas om The Secret????? Ja, då var det nog verkligen meningen att du skulle se mitt blogginlägg. Jag ska göra något ännu bättre för dig- du kommer dock att sitta lätt klistrad framför datorn när du får det- The Secret är från början en dokumentärfilm. Se trailern här http://www.youtube.com/watch?v=san61qTwWsU och försök sedan SE filmen! Kramar Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...