Tuesday, June 12, 2012

Vildsvin på väg, medial rådgivning/spådom och trädgårdspiff

Jag sov fyra timmar i natt. Inte mycket för en tröttmössa som jag. Åkte ett ärende med bilen och trodde jag såg i syne när ett hårigt vildsvin stod intill vägkanten. Men nej, vildsvinen visar sig mer och mer här i trakterna och de som påstår att de är skygga bör nog kontrollera det hela en gång till...

Idag ska jag i vilket fall göra något roligt och spännande; lite medial rådgivning från duktige Mark Bajerski. Det ska bli kul att höra vad han säger idag. Jag brukar ringa honom någon gång per år och det han säger är rätt otroligt bra överensstämmande med vad som sen väntar. Kolla in på hans testimonials så kan ni läsa vad andra säger.

För övrigt har vi piffat vår trädgård med nya blommor i krukor och lådar nedanför fönstren. Blå, vita och rosa lobelia. Så här ser det ut på trappen:


Och trädgårdslandet där potatis, sallad och spenat gror:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...