... kan verkligen sin grej. Först såg jag Manne Fagerlinds bok på bussarna och nu är det Simona Ahrnstedts tur.
Det måste vara en lycka att bli antagen av ett förlag som lyfter fram sina författare på det här sättet!
Folk åker buss och tunnelbana till arbetet och möten hela tiden och även om det finns folk som endast promenerar i stan, åker ju bussarna (a k a de rörliga reklampelarna) fram överallt och drar blickarna till de glammiga bokannonserna. Så häftigt och så roligt för båda Manne och Simona!
Så ska det se ut :)
ReplyDeleteDet är supersmart och precis den tanken på marknadsföring hade jag i våras. Kul att det finns ett förlag som förstår sig på smart marknadsföring.
ReplyDeleteKram!
Håller med er! Detta är melodin- låt oss hoppas att vi snart också kan få tapetsera bussar och tunnelbanor med våra mästerverk! :-)
ReplyDeleteDet vore en dröm att få bli antagen av en förlag med de resurserna även för en debutant. Både Simonas och Mannes böcker gör sig bra på reklambanners med sina färgstarka framsidor.
ReplyDelete