Thursday, August 2, 2012

Varmt och IRL med skrivande bloggvän


Idag är det nästan lika varmt som på Maldiverna. Så går det i alla fall om man springer omkring i ulltröja och bär matkassar, ölbackar och lagar mat i ugn. Jag fixar inför gästmiddag ikväll och är glad för att det faktiskt tycks börja fläkta lite utomhus nu.

I eftermiddag ska jag träffa en nyfunnen bloggvän. Det hela känns väldigt vi-som-dejtar-på-nätet och jag har fått en instruktion angående vad för typ av klädsel jag letar efter. Jag ser fram emot det här mötet väldigt mycket. Jag älskar att höra om hur andra tar sig framåt i förlagsvärlden. Den person jag ska träffa idag verkar väldigt bra på att color outside the lines och det är precis vad jag behöver få lära mig mer om.

Happy Thursday!

1 comment:

  1. Sååå mycket mer tid hade behövts idag, det finns massor att prata om och jag ser fram emot fler längre fikastunder.
    Du fick mig att fundera på nya saker, stor kram till dig!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...