Friday, November 30, 2012

Inbjudan till bröllopsbutiken Milagro de Nahrin a k a Pronovias agent i Stockholm

Tycker ni att mitt bloggande är ovanligt snålt tilltaget just nu är det för att jag knappt klarar mer än att äta och sova. Influensan reste tydligen på London-flyget och jag var an easy target, obviously. Så. Det är sängliggande (där jag av outgrundlig anledning endast kan komma på marknadsföringsidéer till min trilogi- som för övrigt inte ens är antaget. Vad kan jag säga, febern har tagit det bästa av förståndet.) och tv-tittande som gäller.

Men så idag fick jag en jättefin inbjudan till öppningen av Milagro de Nahrins underbara, drömlika butik för alla som söker efter en brud- eller festklänning. Milagro tar ju in spanska Pronovias brudklänningar, vilket bara det gör att butiken är värd ett besök. Att få gå på öppningen av Milagros nya lokaler får mig att bli alldeles blossande röd om kinderna av förtjusning!

Jag lovar att snart återkomma med massor av spännande bilder och info om exakt vilka brudklänningar som ägarinnan, Nahrin, har tagit in för i år.

Jag lämnar er med en liten glimt från Pronovias Fashion show 2013, så länge...
Que disfruten, queridas!






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...