Tuesday, July 3, 2012

Känns mycket bättre efter det mailet

Igår åt jag ostbollar med en liter coca-cola till middag. I mitt apatiska tillstånd var det det enda jag lyckades "laga". Inatt måste dock någon ha viskat i mitt öra för jag vaknade med en enorm energi, en sådan där, ilskan-blev-kraft-energi. Eftersom jag också tycks ha vaknat och inte varit mer än tre år gammal så har jag på barnsligt sätt självklart sett till att maila förläggaren två andra barnboksmanus. Bara för att. Så. Känns mycket bättre.

Nu kan jag gå vidare vilket känns utmärkt.

2 comments:

  1. Helt rätt, sura och bråka lite, sedan gå vidare med nya friska tag :) Jag är helt säker på att du kommer att klara det.
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Tack vännen! Idag känns det full-fart-framåt igen! Kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...