Saturday, July 14, 2012

Merkurius hyss och ett inställt författarmöte

Idag börjar Merkurius att backa. Igen. Det sker alltför ofta känns det som. Trots att det bara är några gånger per år som det sker. Förseningar, missförstånd och ändrade planer blir nu vardagsmat fram till den 4 augusti. Mitt planerade möte med Gotlandsförfattaren blev t ex inställt men vi har haft tillräckligt med kontakt för att jag kan ringa/maila hen utan att behöva presentera mig från början igen. Det är alltid en lättnad efter en vår då jag talat om vem jag är, om och om igen, över telefon och mail till alla möjliga bokförlag.

Jag satsar min tid fram till i augusti med diverse fotarbete med andra skriv- och kreatörsprojekt. Om cirka två veckor kommer t e x första provplagget från fabriken. Oh, so exciting!

2 comments:

  1. Du får helt enkelt boka in ett författarmöte med mig när du har kommit hem igen till landsbygden...:)

    ReplyDelete
  2. Det låter mycket spännande! Hörs på mail! ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...