Thursday, June 6, 2013

Prinsessan Madeleine och Valentino?

Om kvällstidningarna får rätt, och Prinsessan Madeleine gifter sig i en brudklänning från Valentino, kan ingen bli gladare än jag. Valentino är i mina ögon The Couture God of all Brides. Om det blir Valentino kan vi med all säkerhet se fram emot något mycket elegant, och väldigt romantiskt. Valentino visar mycket spets och skira tyger i sina senaste kollektioner. Hade jag varit Prinsessan hade det inte funnits några tveksamheter: Valentino it is!

Jag kan knappast bärga mig tills jag får se vigseln på lördag. Dock från skumpigt säte i bilen, via Iphonen, då jag genomklantigt nog tackar ja till en liten tillställning under vigseln. Eftersom det är just en av hovpredikanterna på Stockholms Slotts Slottsskyrka som hjälpt mig med min deckare, är jag lite extra kär i den platsen.

 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...