Friday, January 20, 2012

Korall och Beach-Birkin

Jag skrev tre versioner av ett första kapitel igår. Alla är förkastade. Så. Skrivkrampen är ett faktum och nu talar vi inte mer om den saken.

Lika så gott att ge upp och ägna mig åt betydligt lättsammare nöjen:

Jag och maken ska resa till varma platser och för det behövs vackra kläder. Det är troligen den grå årstiden för just nu är jag särskilt galen i färgerna korall, turkos och orange. They bring a smile to my face.

Jag köpte en vacker cardigan i just korallfärg från Massimo Dutti när jag var i stan förra veckan. (Kolla deras video, galet vacker blus med broderier/stenar på kragen!)Idag fick jag syn på de här färgglada skorna från H&M Spring/Summer och kände hur det pirrade i hela kroppen. (Foto från Fashionissima)



Den här kanske inte är så färgglad, men divine ändå. Svalt, elegant blus från Massimo Dutti. Jag hade varit ännu gladare om den hade varit figursydd men man kan inte få allt...



Den här väskan från Topshop fick mig också på väldigt gott humör. Hello Beach-Birkin! Utmärkt att slänga över armen fylld med vattenflaska, modemagasin och härliga frukter för en dag på stranden. Vad sägs?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...