Monday, January 23, 2012

A Lovely Blog Award!


Jag, eller rättare sagt min blogg, har fått ett pris idag! Söta Anneli som delar mitt intresse för stjärnornas färd över himlavalvet och författardrömmar, skriver så här vackert:

"Lovable, för att hon har en sådan fantastiskt fin blogg, fylld med flärd, vackra kläder och en värld fylld av ord. Jag älskar hennes blandning av skrivande, mystik, astrologi och prasslande tyger."

Annelis snälla ord kunde inte ha kommit mer lägligt. Jag ringde ju förlaget idag och känner mig minst sagt "jumpy" i väntan på att få höra av dem.

Just stjärnorna står rätt risigt idag. Uranus (överraskningar och det oväntade) är synkad med månen(känslosamhet). Dessutom börjar Mars (the action-planet numero uno) att backa. Det innebär mindre energi när jag behöver den och planer som kanske inte helt går som man man tänkt...

Trots detta fick One Lovely Blog Award mig verkligen att le igen! Tack Anneli!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...