Monday, January 14, 2013

Den första dagen på mitt nya liv.

Så. Då var det dags för nystart på kontoret vid Stureplan. Love it! Det är nära till allt, fullt av folk överallt och massor av kreativitet i luften. Underbart!


Alldeles på baksidan av kontoret ligger Mood gallerian som känns som en fräschare, exklusivare variant till Sturegallerian. Jag gillar skarpt Club Monaco´s butik.


Jag gissar att kafé Saturnus (ni vet kaféet med de galet stora kanelbullarna!) Mood-filial, Egoiste, kommer vara ett ställe där jag kommer äta ofta. Det är precis min typ av ställe för att sitta ned med laptopen och skriva lite på lunchen.


Jag gillar Mood skarpt, fasiken, till och med toaletten var lyxig! Eller vad sägs om en liten soffa att vila benen i när man väntar på sin tur?





4 comments:

  1. Men åh, nu blir jag riktigt avundsjuk! Mest på jobbet, men också för att det är i Stockholm och mitt i smeten.

    ReplyDelete
  2. Grattis till första dagen på ditt nya liv! Det låter underbart och inspirerande. Hoppas du kommer känna att du verkligen får utlopp för all din kreativitet inom olika områden och att du på så vis når ditt mål för detta år. Jag håller verkligen tummarna!!!

    Caféet låter så mysigt, måste prova. Ser jag dig där någon gång kommer jag fram och hejar!
    Kram Helena

    ReplyDelete
  3. Är så glad för din skull att förändringarna går i positiv riktning! Hoppas du tar långlunch någon dag och hälsar på mig med några bullar. Kram!

    ReplyDelete
  4. Nu blir jag också sugen på det akademiska karriärslivet igen...MOOD på luncherna, inte helt fel! I många år satt jag rakt över NK, livsfarligt, blev mitt andra vardagsrum:) fortsätter du med bloggen? Kram Caroline

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...