Thursday, January 31, 2013

Glädje angående Lovable´s horoskop!

Hur fint är det inte att få ett sådant här meddelande när jag ställt ett horoskop åt någon? Superfint!(Tack Hanna!)

"Jag kollade igenom det horoskop du ställde för mig för drygt ett år sedan. Det var lite läskigt att se i backspegeln att allt stämde ... Undrar nu hur jag hade kunnat använda horoskopet för att ha kunnat vända vissa saker till positiva, eller om det bara är att flyta med för att allt är förutbestämt?"

För övrigt kan jag meddela att jag faktiskt fick svar från några magasin angående mitt förslag till samarbete. Höll på att trilla av stolen! Fortsättning följer...

3 comments:

  1. Ja, alltså, det var verkligen på pricken! Men hur gör man egentligen för att använda sig av horoskop så att man kan dra fördel även av negativa händelser? Eller åtminstone minimera skadan? Eller pusha så att positivt blir än mer positivt? Jag känner mig lite vilsen på den punkten ...

    ReplyDelete
  2. Man blir ju aldrig så klok som i efterhand och jag tror att livserfarenhet tillsammans med trendenser inför framtiden är den bästa förberedelsen. Stjärnorna kan ju sia om kommande utmaningar och även ge råd hur man ska förhålla sig. Om ett område är extra kämpigt, t e x när surbullen Saturnus har ett finger med i spelet, brukar jag försöka att vara extra noga med att inte agera för snabbt utan verkligen tänka efter före. Om något ändå går galet, är det konstigt nog, oftast bra det också. Det brukar innebära att man stänger en väg, för att öppna en helt ny, bättre väg. Och det bästa av allt, man gör förhoppningsvis aldrig om misstaget igen. Inte just det misstaget i alla fall... Kramar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...