Tuesday, January 8, 2013

Retro hårfrisyr á la Gwen Stefani

Idag stormade jag in på butiken Glitter i PK-huset. Anledning är att jag ska på kalas, ett sådant där kalas då en rätt ball frisyr á la 50-tal krävs. Tänk Gwen Stefanis video "Cool" där hon verkligen goes retro:




Men även denna hairdo, är fin:

 


Ms Stefani har säkert hår som är lika tjockt som hästtagel, så är icke fallet för egen del... På skrivbordet bredvid mig ligger därför nu hårmunkar, spännen, gummisnoddar och diverse andra attiraljer. Allt för att lyfta, puffa och boosta mitt hår för den stora dagen. Jag köpte reklambroschyren med hull och hår, den innehåller samma Hårguide som på deras hemsida. Bara att låta sig inspireras. 
Jag lovar att återkomma i saken.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...