Saturday, January 5, 2013

Kan någon hjälpa mig? Det börjar bli lätt akut.

Nu är jag arg. Jag kan inte längre infoga bilder från min dator till blogginläggen. Jag har kontrollerat att mitt Picasa albums tillåtna storlek inte är övertrasserat. (Det är det inte, jag använder endast 2,97% av det tillåtna utrymmet.) Till saken hör också att, om det vore övertrasserat, hade ett snett streck synts över tecknet "överför" när man ska välja sina bilder i "browser". Det gör det inte, allt ser normalt ut där.

I mitt fall kommer dock inte "browser" upp och jag kan alltså inte lägga upp en enda av mina egna bilder.

Jag håller på att bli lätt galen. Är det någon av er därute som har en aning om vad som är fel eller vem man kan kontakta för att få hjälp med eländet. Eller råder det rentav just nu något allmänt fel med att ladda upp egna bilder på blogspot?

Jag håller tummarna för att någon av er vet eller kanske tipsa om något som råder bot på situationen.

2 comments:

  1. Jag hade samma problem igår på pc, men inte på mac...
    Enormt irriterande hur som helst! Hoppas det löser sig snart för oss! Kram Caroline

    ReplyDelete
  2. Jag upptäckte idag att jag har samma problem - hjälp!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...