Monday, January 28, 2013

E-boken växer fram

Jag har fått in ännu en aspekt på E-boken och det betyder lite omskrivning och tillskrivning innan den är klar. Men annars flyter det ganska bra. Som ett led i att lära mig mer om marknadsföring på nätet har jag också satsat på att lägga upp annonser på bloggen. 
Jag har valt produkter som jag själv skulle vara intresserad av, sånt som t ex har att göra med alternativa hälsometoder och idéer vad gäller marknadsföring för böcker på nätet.

Är det något särskilt som ni är på jakt efter? Jag letar gärna annonser för sådant som ni anser vara true Lovable! ;-)

2 comments:

  1. Kul med annonserna. Är det från Google eller hur valde du ut dem? kram Caroline

    ReplyDelete
  2. Ja visst är det lite skoj. Jag valde annnoserna genom att surfa runt på nätet och när jag hittar något, har de oftast ett affiliateprogram som man kan regga sig hos. Sedan är det bara att börja promota dem på bloggen. Det är roligare att få välja själv än att bara vänta och se vad AdSense lägger upp. :-) Kramar Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...