Wednesday, November 30, 2011

Makarna Ahndoril, alias Lars Kepler, partners in love and crime



Makarna Ahndoril, alias Lars Kepler. Vilket par och vilket sätt att skriva! När jag läste en av de första intervjuerna med dem minns jag att jag suckade av lycka när jag hörde att de såg minst en film per dag, helst fem, för inspiration. Tänk att få leva så, tänkte jag och knuffade diskret lagboken de sista centimeter som krävs för att den ska rasa över kanten och ned från skrivbordet. Med den drömmen i åtanke kan man ju skriva så att det rasslar om tangenterna!

Jag älskar framgångshistorier! Drömmen är möjlig om man bara kämpar och ger sig sjutton på att det bara ska gå. Om ni också känner samma sak, läs då denna artikel om Lars Keplers vardag och väg till framgång.

(Bild från sidbloggen.se)

1 comment:

  1. Jag tycker att de är helt otroliga. Vilket enormt härligt liv! Det låter nästan för bra för att vara sant. Jag är nog lite avundsjuk faktiskt!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...