Thursday, February 23, 2012

Adding color to time


Världens sötaste och snällaste Mamma överraskade mig med denna klocka från Triwa häromdagen. Adding color to time. Jag är ju lätt galen i orange just nu så det kunde inte vara en bättre present!

Och hablando de tiempo, fortfarande inte ett ord från förlaget. Jag vet ingenting. Men med tanke på mina enorma framgångar och imponerande intresse av mitt eget tredje manus för tillfället är det väl bara att vara tacksam.

Jag roar mig med att försöka sälja noveller till veckotidningar. Inget napp än så länge. Men kul med omväxling. Två tidningar var också positiva till artikelidéer och jag väntar på svar. Oavsett om det gäller böcker eller tidningar så är det ett som är säkert; Den här kvarnen mal väldigt långsamt...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...