Monday, February 20, 2012

När vi dricker mousserande i solen och talar om allt som är vackert

Det är knappt två veckor kvar tills vi ska åka till soliga Los Angeles. Hur jag ska gå från vinterblek till sommarpiffig på denna korta tid är en gåta. Benen är mer blågröna än brunbrända och tanken på att eventuellt visa sig i bikini får mig lite lätt nervös. Intensiv-kurs i solarium är ett alternativ. Ett annat är förnyelse av el armario, garderoben.

Jag är galen i orange som accessoar- och skofärg så ett par ballerina i just den färgen beställde jag från H&M imorse. (Slank även med en chiffonblus och en guldtröja.)

För övrigt kan jag skryta med följande semesterförberedelse-fakta:

*Håret är slingat och klippt
*Motion och viktnedgång är för tillfället under kontroll tack vare Montignac-metoden och enmilspromenader per dag.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...