Tuesday, February 21, 2012

It´s a No-No




Såklart. Inte en chans att denna lunch bestående av Semla och te går ihop sig enligt min Motignac-diet. Men efter att ha sett TV4 Nyheternas Lelle Modig i bageri där det bakades tusentals semlor tidigt imorse, kunde jag inte hålla mig.

Övrigt el día de hoy:
*Akupunktur (14 nålar. Inte en enda gjorde ont. Skönt)
*Manisk kontroll av postlåda trots att klockan inte var innan halv elva (uppskattad absolut tidigaste-tid för brevbäraren att komma). Jag väntar på kläder och sy-bok.
*Långpromenad número uno avklarad med hundarna
*Samtal med maken som befinner sig i Kina. Han äter ris. Åker skidor i "helt annan vegetation". Och längtar hem.

Jag längtar också. Så att hjärtat värker.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...