Monday, May 21, 2012

Solförmörkelse och bloggäst Christin Ljungqvist!

Igår, den 20 maj, var det solförmörkelse. Om man ska citera astrologen Susan Miller innebär detta:

"Eclipses are known to push things forward rapidly and change timetables dramatically"

Märkte ni inget igår? Lugn, en förmörkelse kan agera plus eller minus fyra dagar från dess datum. För egen del måste jag säga att förmörkelsen verkligen levererade:

-Jag har både registrerat domännamn för en ny affärsidé och tagit kontakter för att komma vidare ytterligare. Det ser lovandet ut! Jag lovar att berätta mer när hela konceptet är utarbetat.

-Erbjudandet om att skriva självbiografin var självfallet också helt enormt!

Jag har ju drömt om att få göra 2012 till det år då pengar börjar rulla in för det kreativa och nu börjar saker och ting röra på sig.

Nu till dagens överraskning som jag är jätteglad för:

På onsdag kommer duktiga debutanten Christin Ljungqvist att gästblogga här på Lovable. Christins debut har lyckats med det omöjliga, det som alla debutanter drömmer om; att bli recenserad i de stora tidningar med en gång. Vilken lycka för en debutant att få läsa om sig själv och sin bok i både Göteborgs Posten och Svenska Dagbladet. Frågar ni mig är det för att Christin har något viktigt att berätta, något spännande. Det handlar om det övernaturliga, det andliga, det som endast kan förnimmas, men aldrig bevisas.
På onsdag kommer alltså Christin att gästblogga här och hon har redan utlovat att det blir något spännande i relation till det övernaturliga. Missa det inte!

(Snacka om bra effekter av den här solförmörkelsen!)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...