Wednesday, January 2, 2013

Fanny Castelius

God fortsättning Queridas!
Ett nytt år och nu vill jag bara ha ljus och värme. Vad bättre då än att berätta om något som verkligen fick mig på sprudlande humör idag!

Jag har ett nytt namn för er att lägga på minnet; Fanny Castelius.
Den här duktiga, svenska designer kommer vi snart att se i alla möjliga modetidningar om jag gissar rätt. Hon är en it-girl in the making, precis en sån som alla fashionistas söker efter varje dag. Fanny är 27 år gammal, bor på Malta (bara det all the reason för att börja dregla av avundsjuka), trots att hon är nybliven mamma ser hon ut som a model och sen till det allra bästa; hon gör kläder som är alldeles fab enligt mig. Hennes sovshorts och örngott, fina skjortor, kavajer och smarta scarfs/skärp är underbart klassiska samtidigt som de är söta i färgvalet. Bara se här nedan. And yes, det är Fanny som modellar för sina egna kläder. Ni kan se mer på hennes hemsida/blogg/e-shop.





3 comments:

  1. Härliga kläder! Och jag håller med: Malta är inte dumt det. Där kan jag tänka mig att bo. :)

    ReplyDelete
  2. Ahhh shit vad underbar kläder! Måste köpa!!!

    ReplyDelete
  3. Vilken tjej! Henne ska jag hålla koll på.
    God fortsättning!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...