Friday, January 11, 2013

Höga klackar och födelsedagspresent från NK


Exakt hur jag ska kunna gå normalt i de här skorna, har jag ingen aning om. Maken gav dem till mig i julklapp och coola är de verkligen!

Nu: träning! Jogging samt styrka i en timme totalt. Sjukt bra för karaktären. (Som absolut behöver boostas eftersom jag just klämde i mig en rätt imponerande mängd mjölkchoklad...)

Sen blir det födelsedagsfirande för en väninna. Jag hann med att springa in på NK i veckan och fick till en fyndig liten present.


Happy Friday!

2 comments:

  1. Skorna är så coola, träna ordentligt att provgå, så ser jag fram mot en video här på bloggen snart! ;)

    ReplyDelete
  2. Tack Lena! En video här på bloggen, OMG, blir alldeles svettig bara jag tänker på det! Men tänka på det får jag göra då! ;-)
    Kram Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...