Wednesday, January 16, 2013

Nameplate och det berömda "the Carrie necklace"

Jag har precis börjat träna igen. Det är underbart, stärkande och galet skönt. När man är färdig...

Sist tränade jag på ett bra gym väldigt nära jobbet. Prins Daniels gym rättare sagt. Innan förlovningen krockade jag med honom i garderoben mer eller mindre varje dag. Tydligen hade vi samma tider för träning för mig resp hemgång för honom. Jag tog av mig skor, när han tog på sig skor. Vi nickade mot varandra och inte så mycket mer.

På gymmet fanns löpband med tv-apparater. Tack vare det gymmet och de tv-apparaterna fick jag min dagliga dos av tv-serien The Hills. Där handlar allt om den unga Lauren Conrad som praktiserar på Teen Vogue, om jag minns rätt, och om alla dess kläder, designers, smycken m m.
En av de saker som jag blev extra kär i var Laurens ring:



Det hela känns lite som det numera berömda Carrie necklace. Ni vet det som Carrie tappar i det trasiga fodret på sin väska,( a k a I-lost-myself-feeling) när hon flyttade till Paris. Som tur är hittar hon det, Mr Big anländer och allt gott, slutet gott.


 


För alla som känner sig inspirerade kan jag rekommendera Nameplate, där finns både ringar och halsband i guld och silver att köpa. Carrie halsbandet är faktiskt en av deras bestsellers. And no wonder.

Den sötaste och mest personliga presenten till dina brudtärnor, bästa vän eller kanske dig själv? Jag vet att jag i alla fall skulle välja den där ringen...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...