Friday, January 11, 2013

Personligt årshoroskop från Lovable

Den perfekta födelsedagspresenten, en rolig möhippepresent eller kanske bara något speciellt till en vän som behöver lite vägledning från himlavalven.
Ett personligt årshoroskop där trenderna för det kommande året visas dig kan vara nog så roande och inspirerande! Skall du lägga all din kraft på karriären eller hem och familj i år? Eller är det kanske den egna, personliga utvecklingen som ger dig mest framgång? Med hjälp av din födelsetid, ort och datum ser vi vad just stjärnorna har för inverkan i ditt liv.

Efter att ha fått frågan om jag kan ställa personligt årshoroskop av många vänner, bekanta och bloggkollegor, kan jag nu meddela att, ja, det kommer jag från och med idag att göra. Vill du veta mer, maila mig då på lovableblog@gmail.com 

Må stjärnorna vägleda oss alla!
Happy Friday! (som även råkar var en utmärkt nymåne!)

Helena

3 comments:

  1. Åh, vad kul! Du verkar lägga ner mycket tid och engagemang på detta så det blir säkert riktigt bra! Såg du förresten på TV4 när Rosie Björkman och xx (hjälp, vad hette hon nu igen ...?) pratade om framtiden? Jag tyckte att de var riktigt bra.

    Jag har skrivit en lista om Law of Attraction idag, du får gärna ta dig en titt och se om jag glömt något, eller skrivit något felaktigt.

    Kram och trevlig helg!

    ReplyDelete
  2. Vad roligt! Ser många som jag vill ge detta i present :)
    Kram

    ReplyDelete
  3. Vad roligt att ni gillar idén! Dags att kamma sig och göra något vettig när vännerna frågar en, liksom! ;-)
    Kramar Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...