Tuesday, January 8, 2013

Style Hirsch


I den här vackra presentboxen från Österrike överraskade min makes mor mig med ett armband av märket Style Hirsch. Min svärmor har inte bara en enormt god smak, hon har också fart under klackarna! Tack vare henne kan man nu köpa dessa vackra smycken från Österrike i utvalda butiker i Sverige. Eftersom jag vurmar för Östermalm kan jag meddela att ni bl a hittar dem hos Margareta Banér i butiken Austrian Look på Nybrogatan.

Nedan ser ni fler bilder. Väskor och sjalar finns även i Style Hirschs sortiment och känslan är exklusiv, ung och, of course, stylish. Jag kommer, utan tvekan, att få återkomma när jag får bilder på deras väskor också.



 

2 comments:

  1. Fick genast habegär när jag ser de där urläckra smyckena. Synd att jag bor så långt bort men blir det en shoppingrunda i stora staden blir det troligen en tur dit =). Kram.

    ReplyDelete
  2. Visst är de coola, och det säger jag inte bara för att det är min svärmor som tagit in dem till Sverige. Jag ska hojta till om jag hör om nya butiker i andra delar av landet! Kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...