Thursday, January 3, 2013

Inner-Outer Beauty



Så här efter nyåret ska man tydligen lova sig själv evig sundhet. Det brukar hålla några veckor. Jag har för egen del återupptagit mitt joggande och mår toppen av det. När ljuset kommer skalas klädlagren sakta av och det är lika så gott att försöka göra något för att komma i lite form. Även om det, som sagt, endast håller några veckor...

Inte endast den yttre delen behöver vård och kärlek. Det som kallas den inre världen med allt vad det innebär i andlig utveckling, egna tankar, fobier, glädjeämnen och saker som gör en stark, behöver också lite TLC. När jag vill läsa något särskilt upplyftande brukar jag styra mina cybersteg mot Inner-Outer Beauty. Där blandas det sköna yttre med klokheter och intressanta reflektion och pep-talks varje vecka.

Sugna på en snilleblixt just nu? Kika in på Carolines fina blogg och läs om Harvardkirurgen som menar sig ha hittat bevis för evigt liv. Inte så illa, va?

1 comment:

  1. Tack Gulliga du som tipsar! Tittar alltid in på din blogg också! Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...