Tuesday, December 6, 2011

Förlaget jag glömde

Jag insåg just att jag far med osanning här på bloggen när jag säger att jag inte väntar på svar från mer än en förlag. Jag hade helt glömt att det finns ett förlag som fick mitt manus i februari(!)och som ännu inte svarat. Jag vet att de inte glömt mig, har mailat och frågat lite försynt om så inte var fallet. Men, nej då, det har bara inte hunnits med. Det här förlaget har manusmöte endast 4 ggr per år. Med enkel matematik kanske det då verkar rimligt att jag i alla fall får svar senast då det har gått ett år från utskick, d v s i februari?

2 comments:

  1. Då har du ju två förlag som kan tacka ja till ditt manus. Utmärkt! :)

    ReplyDelete
  2. Anneli-Jag håller alla tummar och tår mest hela dagarna. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...