Friday, February 1, 2013

Överhettning


Kortslutning. Hur många konstiga ord kan man lära sig på en enda dag? En ynka dag? Jag har gått igenom företeelser som bot, binary options, arbitrage, joint ventures och pingattacker. Helt slut. Skulle helst bara vilja dricka direkt ur en flaska rödvin och känna lugnet. Men, i ett svagt ögonblick lovade jag mig en vit period för att rensa kroppen, så den gubben går inte. Om jag inte tar tillbaka det löftet innan klockan slår sju förstås...

Imorgon blir det dock desto glamorösare. Långt ifrån marketing-världen på internet då jag ska tillbringa större delen av dagen i huvudstadens bästa brudbutik för att hitta the one dress till en väninna som ska gifta sig i Italien senare i år. Could a girl have any better plans for a Saturday? Eh, nope.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...